فزدا تولدش است.پارسال که تولدش را در مهد کودک گرفتیم ،
گفت اون چه تولدی بود هیچ کس بهم کادو نداد.
خب معمولا تولدهای پیش دبستانی اینطور بود که کسی که تولدش بود کیک و خوراکی می برد و سر کلاس می خوردند و عکس می گرفتند .کسی هم کادو نمی آورد.
همان پارسال بهش گفتم سال دیگر یک تولد عالی برایت می گیرم.
اما امسال هم با وجود ویروس کرونا نمی توانم برایش تولدی را که دوست دارد بگیرم .
شاید اکنون من غمگین ترین مادر جهانم...
بانو...
ما را در سایت بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 8:08